Subject: Korduv kiri: Kardiraja laiendamise detailplaneering
From: Aleksandra Pugatšjova <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Ivo Rebane'" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 13:06:06 +0300

From: Ivo Rebane <[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 12:21 PM
To: 'Aleksandra Pugatšjova' <[email-masked]>
Subject: FW: Kardiraja laiendamise detailplaneering

From: Reet Salu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 14, 2025 2:38 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Ivo Rebane' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kardiraja laiendamise detailplaneering

Tere

Planeerijana pöördun Transpordiameti poole seoses 27.01.2022 Harku
Vallavolikogu otsusega nr 13 algatatud „Laabi külas kardiraja laiendamise
detailplaneeringu“ menetlemisega.

Planeeringu koostamine jäi pooleli pärast Transpordiameti poolt 23.12.2022
esitatud seisukohta nr 7.2-2/22/27046-2 (lisatud e-kirjale).

Käesoleval ajal soovib huvitatud isik jätkata detailplaneeringu
menetlusega. Kuna Transpordiameti seisukohad on tänaseks päevaks kaotanud
kehtivuse, seisukohtade koostajad liikunud teistele ametikohtadele ning
võib-olla on toimunud suuremaid muutusi ka teedevõrgu arendamise
plaanides, siis soovivad nii huvitatud isik kui planeeringu koostaja enne
planeerimistööga jätkamist konsulteerida vastavate Transpordiameti
spetsialistidega. Ühe võimaliku nõupidamise ajana pakume välja 21.04.,
kolmapäev, kell 15.00. Kui see ei sobi, siis ootame Transpordiameti
ettepanekuid.

Kui nõupidamise eelselt on soovi tutvuda täiendavalt mingite planeeringu
materjalidega, siis palun sellest meili teel teada anda.

Ette tänades ja vastust ootama jäädes

Reet Salu

arhitekt

Guru Projekt OÜ

565 2103

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.